Šiltnamio fenomenas (2)

Štai ir lauktas šiltnamio fenomeno tęsinys – ant palangės klasėje auginti, kalbinti, glostyti daigai iškeliavo augti į šiltnamį!

Ketvirtokai, išanalizavę augalų sodinimo etapus, visus darbus atliko kaip pridera – į lysves-vazonus:

1. pripylė sluoksnį drenažo, kad vandens perteklius galėtų nutekėti ir nepūdytų augalų šaknų bei pačių augalų;

2. kokybiško substrato (žemių), kad augalai būtų aprūpinti maistingosiomis medžiagomis;

3. rūpestingai susodino išaugintus daigus;

4. juos palaistė, kad žemė susigulėtų, o drėgmė pasiektų šaknis;

5. sukalbėjo burtažodžius ir paliko augti!

Be abejo, visi nerimavo dėl naktinių šalnų... Tačiau, kokių priemonių imtasi ir kas pastebėta, skaitykite kitame įraše!

Laukite tęsinio!

Autorius:
Dalia Krūminienė, Ina Murašova

Nuotraukos:
Dalia Krūminienė, Ina Murašova

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Ugdymo turinio atnaujinimas (UTA)
  • Tėvams
  • Mokiniams
Naujienų archyvas