Specialiojo pedagogo veiklos tikslas - teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, didinti specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymosi veiksmingumą siekiant asmeninės pažangos.
Specialiąja pedagoge progimnazijoje dirba
2 aukštas, 220 kab.
Darbo laikas
Savaitės diena |
Tiesioginio darbo valandos |
Pietų pertrauka |
Netiesioginio darbo valandos |
Mokytojų priėmimo laikas |
Pirmadienis |
8.00 – 15.00 |
11.40 – 12.10 |
7.30 – 8.00 |
|
Antradienis |
8.00 – 14.00 |
11.40 – 12.10 |
7.30 – 8.00 |
7.30 – 8.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 14.30 |
11.40 – 12.10 |
7.30 – 8.00 |
|
Ketvirtadienis |
8.00 – 13.00 |
11.40 – 12.10 |
7.30 – 8.00 |
10.35 – 11.00 |
Penktadienis |
8.00 – 13.00 |
11.45 – 12.05 |
7.30 – 8.00 |
Kontaktai
Specialiojo pedagogo funkcijos:
- atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą;
- bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais, globėjais, kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokyklą aptarnaujančios Pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko;
- padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar grupėje/klasėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas, teikti švietimo pagalbą, pritaikyti ir individualizuoti Bendrąsias programas.