STEAM laboratorija

  • Paskelbė : Eglė Karmonienė
  • Paskelbta: 2021-11-15
  • Kategorija: Pranešimai

Rugsėjo 10-osios ryte mūsų mokyklos prieigose visu dydžiu ir ryškiomis spalvomis kiekvieną ryto praeivį ir beskubantį į pamokas mokinį pasitiko technologijų ir inžinerinio mokymo įranga aprūpintas specialus autobusas – mobili techninės krypties STEAM mokslų laboratorija arba INFOMOBILIS.
KODĖL STEAM? IR KODĖL INFOMOBILIS?
Kadangi pastaruoju metu švietimo bendruomenėje vis intensyviau kalbama apie STEAM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos taikymas) ugdymą, jo veiklas ir projektus, mūsų mokykla nenori likti nuošalyje ar blogąja išimtimi, kuri nedėtų pastangų sudaryti sąlygas savo mokiniams ir mokytojams susipažinti ir patirti STEAM ugdymą iš arčiau.
STEAM ugdymas yra vienas iš šiuolaikiškiausių ugdymo būdų, integruojantis gamtos mokslus, technologijų ir inžinerijos, menų ir matematikos disciplinas, siejant jas su realiu pasauliu, pokyčiais ir progresu, darnaus vystymosi tikslais, realaus pasaulio problemų sprendimu, formuojantis mokinių kritinį mąstymą ir problemų sprendimo gebėjimus, todėl ir INFOMOBILIS atriedėjo ne kur kitur, bet į mūsų mokyklą. Infomobilyje, kurio ilgis siekia 17,5 m, sumontuota moderni technika: 3D spausdintuvai, tekinimo ir frezavimo staklės, žmogaus fiziologinių savybių testavimo įranga, įvairūs mokomieji stendai. Sudaryta galimybė kompiuterizuotose mokymo vietose išbandyti staklių valdymo bei gamybos ciklo simuliacines programas – moderniais programinio valdymo įrenginiais pasimokyti valdyti tekinimo ir frezavimo stakles, pasigaminti sau malonų suvenyrą.
Šįkart mūsų 8-ų klasių mokiniai, lydimi fizikos mokytojos Milanos Ambroževič, mokyklos ugdymo karjerai specialistės Dovilės Leščinskienės ir pagrindinio ugdymo skyriaus vedėjos Sigitos Kazlienės, galėjo praktiškai išbandyti automatizuotą išmaniosios gamybos liniją, frezavimo ir tekinimo bei lazerinio pjovimo stakles, suvirinimo simuliatorių, 3D spausdintuvą bei kitus įvairius mokomuosius stendus, suteikiančius galimybę pažinti inžinerinės pramonės profesijas ir jas „pasimatuoti“.

Nuotraukos:
D.Leščinskienė

Nepamirškite padėkoti autoriui