| 2025-2026 mokslo metai | |
|---|---|
| Mokslo metų pradžia | 2025 m. rugsėjo 1 d. | 
| Ugdymo proceso pabaiga 1—4 kl. | 2026 m. birželio 5 d. | 
| Ugdymo proceso pabaiga 5—10 kl. | 2026 m. birželio 12 d. | 
Pusmečiai
| I—asis pusmetis | 2025 m. rugsėjo 1 d. — 2026 m. sausio 30 d. | 
| II—asis pusmetis 1—4 kl. | 2026 m. vasario 2 d. — 2026 m. birželio 5 d. | 
| II—asis pusmetis 5—10 kl. | 2026 m. vasario 2 d. — 2026 m. birželio 12 d. | 
Atostogos
| Atostogos | Prasideda | Baigiasi | 
|---|---|---|
| Rudens | 2025-11-03 | 2025-11-09 | 
| Žiemos (Kalėdų) | 2025-12-24 | 2026-01-04 | 
| Žiemos | 2026-02-16 | 2026-02-22 | 
| Pavasario (Velykų) | 2026-04-06 | 2026-04-12 | 
| Vasaros 1–4 kl. | 2026-06-06 | 2026-08-31 | 
| Vasaros 5–10 kl. | 2026-06-13 | 2026-08-31 | 
Pamokų laikas
| 
 | 1 klasės | 2-8 klasės | spec. ir lav. kl. | 
|---|---|---|---|
| I pamoka | 8.00 – 8.35 | 8.00 – 8.45 | 8.00 – 8.40 | 
| II pamoka | 8.55 – 9.30 | 8.55 – 9.40 | 8.55 – 9.35 | 
| III pamoka | 9.50 – 10.25 | 9.50 – 10.35 | 9.50 – 10.30 | 
| IV pamoka | 10.55 – 11.30 | 10.55 – 11.40 | 10.55 – 11.35 | 
| V pamoka | 12.05 – 12.40 | 12.05 – 12.50 | 12.05 – 12.45 | 
| VI pamoka | 13.00 – 13.35 | 13.00 – 13.45 | 13.00 – 13.40 | 
| VII pamoka | 13.50 – 14.25 | 13.50 – 14.35 | 13.50 – 14.30 | 
Pažintinė, kultūrinė, meninė, kūrybinė veikla
| Eil. Nr. | Data | Veikla | 
|---|---|---|
| 1. | 2025-09-26 | Išvykų diena | 
| 2. | 2025-10-20 | Patyriminio (projekto) ugdymo(si) diena | 
| 3. | 2025-11-18 | Patyriminio (projekto) ugdymo(si) diena | 
| 4. | 2026-02-25 | Patyriminio (projekto) ugdymo(si) diena | 
| 5. | 2026-03-26 | Patyriminio (projekto) ugdymo(si) diena | 
| 6. | 2026-04-24 | Patyriminio (projekto) ugdymo(si) diena | 
| 7. | 2026-05-25 | Patyriminio (projekto) ugdymo(si) diena | 
| 8. | 2026-06-04 | Išvykų diena 1-4 klasių mokiniams | 
| 9. | 2026-06-11 | Išvykų diena 5-10 klasių mokiniams | 
Atnaujinta: 2025-10-06
 
                
 
             
             
             
             
             
             
             
            