Misija, vizija, vertybės

Mokyklos misija

Vilniaus Žygimanto Augusto progimnazija, taikydama lankstų ugdymo modelį, teikia kokybišką pradinį ir pirmos dalies (bendrosiose klasėse) bei antros dalies (tik specialiosiose klasėse) pagrindinį išsilavinimą, ugdo nuolat besimokantį žmogų, gebantį atrasti savo vietą besikeičiančioje visuomenėje, užtikrina sveiką, saugią bei kiekvieno mokinio tobulėjimui pritaikytą ir inovatyvią ugdymosi aplinką.

Mokyklos vizija

Mūsų vizija tapti inovatyvia ir sėkminga ugdymo įstaiga Vilniuje, kuri savo veiklą grindžia įtraukiojo ugdymo principais bei tiksliniu bendruomenės narių bendradarbiavimu tam, kad kiekvienas progimnazijos mokinys patirtų sėkmę.

Filosofija ir vertybės

Siekdama savo numatytosios vizijos, Progimnazijos bendruomenė daro tai drauge, o kiekvieno Progimnazijos bendruomenės nario nuomonė yra išklausoma ir išgirstama. Veikdami sutelktai, vadovaujamės pozityvumu, įsitraukimu, bendradarbiavimu ir kompetentingumu.
Pozityvumą suprantame kaip asmenų gebėjimą „ne“ paversti į „taip“, todėl manome, kad kiekvienas iššūkis/uždavinys gali būti išsprendžiamas, o energija turi būti nukreipta sprendimams. Įsitraukimą traktuojame kaip asmenų motyvaciją, t.y. kalbame apie asmenų psichologinę būseną, kai asmenys yra labai suinteresuoti organizacijos sėkme, todėl kiekvienam turi būti svarbu girdėti, matyti ir veikti.
Bendradarbiavimą suprantame kaip asmenų arba socialinių grupių bendravimą siekiant padėti realizuoti vienas kito poreikius, todėl mums kiekvienas žmogus yra svarbus. Kompetentingumą apibrėžiame kaip asmenų savybę gerai ką nors išmananyti ir turėti teisę ką nors spręsti ar daryti, todėl esame tikri, kad kiekvieno tobulėjimui ribų nėra.

Pagarba – mokyklos bendruomenės geranoriškas susitarimas dėl:

  • sąžiningo požiūrio į save ir savo darbą;
  • kito žmogaus poreikių, jausmų ir orumo pripažinimo;
  • skirtingų lyčių lygių galimybių pripažinimo;
  • saugios aplinkos kūrimo ir tausojimo;
  • tautos kultūros ir tradicijų puoselėjimo, tinkamo dėmesio kitų tautų kultūrai.

Atsakomybė – sąmoningas mokyklos bendruomenės narių pasirinkimas:

  • sąžiningai atlikti pareigas;
  • rūpintis savimi ir kitais;
  • tausoti ir kurti aplinką;
  • mokytis visą gyvenimą.

Kūrybiškumas – mokyklos bendruomenės narių siekis:

  • laisvai ir kritiškai reikšti mintis ir idėjas;
  • sudaryti sąlygas bendruomenės narių saviraiškai, autentiškai kūrybai;
  • lanksčiai spręsti problemas
  • kurti draugišką, tobulėti skatinančią aplinką.

Atvirumas – mokyklos bendruomenės narių pasiryžimas:

  • būti atviriems pozityviam dialogui ir bendradarbiavimui;
  • dalintis žiniomis, patirtimi ir idėjomis;
  • diegti inovacijas;
  • pažinti ir pripažinti skirtingų tautų kultūrą ar žmonių požiūrius.
Atnaujinta: 2025-02-21
  • Ugdymo turinio atnaujinimas (UTA)
  • Tėvams
  • Mokiniams
1 klasės
Pertrauka
  • 1. 8.00 - 08.35
  • 2. 8.55 - 09.30
  • 3. 9.50 - 10.25
  • 4. 11.00 - 11.35
  • 5. 12.05 - 12.40
  • 6. 13.00 - 13.35
2-8 klasės
Pertrauka
  • 1. 8.00 - 8.45
  • 2. 8.55 - 9.40
  • 3. 9.50 - 10.35
  • 4. 11.00 - 11.45
  • 5. 12.05 - 12.50
  • 6. 13.00 - 13.45
  • 7. 13.50 - 14.35
Spec. ir lav. klasės
Pertrauka
  • 1. 8.00 - 8.40
  • 2. 8.55 - 9.35
  • 3. 9.50 - 10.30
  • 4. 11.00 - 11.40
  • 5. 12.05 - 12.45
  • 6. 13.00 - 13.40
  • 7. 13.50 - 14.30